Menu

Tuesday, March 30, 2021

Εργαστήριο για μαθητές/-τριες με τίτλο: «Scratchάροντας τη δημιουργία του Σύμπαντος» στο πλαίσιο του 10ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

 Στο πλαίσιο του 10ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας ( www . digifest .info και ira.digifest.info), θα διεξαχθεί εργαστήριο για παιδιά Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού με τίτλο «Scratchάροντας τη δημιουργία του Σύμπαντος», το οποίο έχει σχεδιαστεί από την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Φ. Συλιγάρδου και ομάδα εκπαιδευτικών Αν.Κρήτης του Ευρωπαϊκού προγράμματος Playing with Protons. 

Σκοπός του εργαστηρίου είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού Scratch και θα αφορά σε μία από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις της Φυσικής, την ανακάλυψη του σωματιδίου του Higgs, που οδήγησε το 2013 σε Βραβείο Νόμπελ Φυσικής. Κατά τη διάρκεια δημιουργίας του παιχνιδιού θα απαντηθούν με διασκεδαστικό τρόπο μια σειρά ερωτήσεων όπως: 

 Πόσα κεράκια χρειαζόμαστε για την τούρτα γενεθλίων του Σύμπαντος; 

 Τι υλικά χρειαζόμαστε για να φτιάξουμε ένα Σύμπαν; 

 Τι δουλειά έχουν οι πληροφορικοί σ’ ένα κέντρο πυρηνικών ερευνών; 

 Πως είναι ένα ταξίδι μέσα σ’ έναν επιταχυντή σωματιδίων; 

  Γιατί η ανακάλυψη ενός σωματιδίου που ούτε καν μπορούμε να δούμε, είναι τόσο σημαντική ώστε να οδηγήσει σε βραβείο Νόμπελ; 

Το εργαστήριο έχει σχεδιαστεί για 25 μαθητές και θα έχει διάρκεια 2,5 ώρες.

 Η συμμετοχή στο εργαστήριο προϋποθέτει απαραιτήτως την εγγραφή του μαθητή στην φόρμα https://tinyurl.com/Scratch-ingUniverse έως την Κυριακή 11 Απριλίου. 

Επίσης, προϋπόθεση για την συμμετοχή στο συγκεκριμένο εργαστήριο αποτελεί οι μαθητές να έχουν διδαχθεί Scratch. 

Οι συμμετέχοντες μαθητές θα ενημερωθούν και θα λάβουν το σύνδεσμο του δωματίου στο οποίο θα γίνει το εργαστήριο λαμβάνοντας ένα email τη Δευτέρα 12 Απριλίου. 

Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί Διαδικτυακά, το Σάββατο 17 Απριλίου 2021 και ώρα 12:00. Στους συμμετέχοντες μαθητές θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.


δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση εδώ.

No comments:

Post a Comment